3 weken en 5 dagen

Ik heb even contact gehad met de dermatoloog over de hoofdpijn. Ik vroeg me gewoon af wanneer het nou te veel is en ik me zorgen moet maken. Zolang ik gewoon goed kan functioneren is er niks aan de hand en ik geen andere bijwerkingen krijg. Pfiew. De dag erna was mijn hoofdpijn ook weer weg en ik heb hem sindsdien niet gehad.

Hoe gaat her verder? Met mijn droge lippen gaat het erg goed. Die blistex doet het erg goed. Hoef het maar 1 of soms 2 keer per dag op te smeren. Hij blijft echt lekker lang zitten. M’n gezicht daarentegen is super droog. Smeer elke ochtend en avond gezichtscreme op wat op dat moment wel helpt. Maar ik word nog steeds ’s ochtends wakker met een ontzettend droog hoofd. Echt een verschil! Hiervoor werd ik altijd wakker met een glimmend hoofd. 

De hoeveelheid puistjes is nog steeds erg vervelend. Het jeukt ook best wel. Ontstekingen op je gezicht die ook nog uitdrogen. Heel erg tegenstrijdig. Toch is het sinds het begin eigenlijk niet erger geworden dan voor de kuur. Het was in het begin eigenlijk een beetje opgeknapt en nu is het weer zo als het was. Gewoon doorzetten dus.

M’n hele lichaam word nu ook iets droger merk ik en mijn haar al iets minder vet. Soms jeukt het echt op m’n handen of armen maar het ziet er nog niet droog uit. Dus af en toe maar wat bodylotion. Verder merk ik eigenlijk niet dat ik het gebruik op mijn droge gezicht na dan. Helemaal geen last van pijnlijke gewrichten of wat dan ook. Alleen drogere huid wat ook noodzakelijk is volgens de dermatoloog. Als je huid niet droger word werkt het medicijn niet genoeg zei ze. Ik ben benieuwd! Misschien komt de hoeveelheid puistjes ook wel door de stress. Moet momenteel erg veel dingen met een deadline doen wat natuurlijk niet bevorderlijk is voor je algehele welzijn. 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Plaats een reactie