9 weken, 3 dagen

De tijd gaat snel. Ondertussen ben ik bij de dermatoloog geweest. De eerste keer sinds ik het medicijn kreeg. Alle uitslagen waren goed van mn bloed, dus ga af en toe weer genieten van alcohol, aangezien ik denk dat het allemaal wel mee valt als je soms een drankje neemt. Goed. Ze vroeg wat de bijwerkingen waren; droog gezicht, droge handen, soms rug/kniepijn, maar niet zeker of het hier door komt, en droge ogen waar ik oogdruppels voor heb, en geen vet haar meer. Nou prima zei ze. ‘Zie je al verbeteringen aan je huid’ Nee, niet echt! Shit dacht ik. De afgelopen dagen heb ik hier over na lopen denken. Wanneer gaat het eigenlijk werken? Hoort het niet al te werken? De hoeveelheid acne is iig nog niet weg ofzo…………. Ik maak me er enigzins zorgen over, want als je googled weet je eigenlijk nog niks. Ze denkt dat het vanaf nu wel écht merkbaar moet worden. Nou ik ben benieuwd. 

Mijn moeder zei wel, het gaat beter he? Maar nu ik mijn gezicht zo zie heb ik er niet echt het idee van…… 😦 Jammer! Maar we gaan gewoon verder. De komende 2 maanden blijf ik op 30 mg zitten. Heb tot vandaag precies 1910mg binnen gekregen. Komt er op neer dat ik nog 185 dagen, oftewel nog 6 maanden moet om de 120 mg p kilo te halen! Pffff, dan is het ondertussen juni, maar wel lekker voor de zomer klaar!! ik ben er klaar voor, laat het resultaat maar komen!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op 9 weken, 3 dagen

  1. M zegt:

    Hi, super fijn dit blog! Ik begin vandaag aan een kuur en ben toch een beetje huiverig, maar jouw blog helpt wel echt! succes nog! M

Plaats een reactie