Nog 34 dagen te gaan!

En dan zit ik op de minimale dosis van 120 mg per kilo lichaamsgewicht! Yes, ben blij als het klaar is. Maar toch ook écht heel bang dat het terug komt… Laten we hopen van niet. Het gaat eigenlijk al een tijd heel erg goed! Heb echt nérgens meer last van… Ik twijfelde nog even of ik niet nu al kon stoppen, maar ik heb gegoogled en gevonden dat de minimale dosis 120 mg is, dus die wil ik halen. Geen idee of het dan ook daadwerkelijk beter wegblijft, dat zullen we moeten afwachten.
Morgen bloedprikken en over anderhalf week naar de dermatoloog. De laatste keer denk ik dan. Ook al ga ik nog kort door met de medicijnen om de 120 mg te halen. Zal ook aan haar vragen of het goed is als ik dat doe.

Laat de zomer maar beginnen! Ik ben er helemaal klaar voor. Als dat vervelende huiswerk over een aantal weken ook weg is, kan het echt van start gaan! Op een top (acne-vrije) zomer! 😀 Nooit gedacht dat het echt zo zou zijn! 😀

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Nog 34 dagen te gaan!

  1. Lis zegt:

    Laten we hopen dat het wegblijft en je voor altijd een mooie egale huid hebt. De genezing duurt een tijdje, maar met wat geduld en een paar aanpassingen in je voeding en leefpatroon moet dat zeer zeker lukken. Heel veel succes met de laatste loodjes!

Plaats een reactie