14 weken en 1 dag

Wat gaat de tijd toch snel! Helaas gaat dit proces zo intens traag… Ik heb helaas weer aan m’n hoofd lopen krabben etc. waardoor het er niet uit ziet. Ik denk dat het daardoor ook zo ernstig lijkt, ik kan er niet vanaf blijven ook al probeer ik het echt. Er zitten nog echt 4 dikke lelijke bulten, maar mijn rechter wang is echt rustiger. Er is al een hele tijd geen bult gekomen, alleen nog littekens die wegtrekken. 

Het is alleen zo irritant dat er vanuit het niks ineens weer zo’n dikke bult op je voorhoofd naar boven probeert te komen. Ga toch weg denk ik, wat is er mis met je…. Ik slik nog steeds 30 mg. En ik ben op een punt beland waar creme niet echt meer helpt. Ik heb op beide armen bovenaan wat plekken zitten die wel op eczeem lijken en heel droog zijn. Het jeukt niet, maar het lijkt mij niet zo goed… Ook de bovenkant van mn hand is nog steeds heel droog. Maar goed, alles voor een egaal gezicht! Wat zou dat fijn zijn. Overall zie ik verbetering, het is niet zo dat er geen bulten zijn maar het zijn er wel minder, wat erg fijn is! Dus voorlopig maar zo door gaan… Succes als jij ook bezig bent! Geef niet op en trek je niet te veel aan van bepaalde termijnen waarin je resultaat moet zien, gewoon ff rustig verder gaan, misschien heeft jou lichaam een maand meer nodig! 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op 14 weken en 1 dag

  1. Lotte zegt:

    Wat fijn om je ervaringen te lezen! En helemaal dat je gezicht rustiger wordt, ookal blijven de littekens nu nog wel zichtbaar. Erg herkenbaar allemaal.

    Jij hebt zo te lezen ook last van een droge huid op je armen etc? Ik had afgelopen week griep en zat vervolgens echt helemaal onder de bulten en een soort exceem. Mn dokter heeft me toen aangeraden om gebruik (even) te stoppen en met de derma te overleggen hoe nu verder. Ik hoop gewoon doorslikken, was ‘pas’ 5/6 weken bezig.

    Ben erg benieuwd naar je ervaringen, dus zal je blog blijven volgen:) weet je al ongeveer hoelang je de pillen moet slikken?

    Succes!

  2. Hopelijk gaan je bijwerkingen snel weg en kan je weer verder met je medicijnen. Ik denk wanneer je zulke (ineens extreme) bijwerkingen hebt, en ze trekken weer weg binnen een weekje, je gewoon weer verder kan gaan. Maar misschien is jou dosis ook best hoog? Mijne is 30. Er is nog niet bekend hoelang ik moet doorgaan, maar ik heb gelezen dat je 120 mg per kilo lichaamsgewicht kan behalen voor het beste resultaat. Dus dan moet ik nog tot de zomer. En aangezien ik nog zelf niet blij ben met het resultaat tot nu toe ga ik graag door tot het eind.

Plaats een reactie