16 weken en 4 dagen

Zo, het gaat goed! Yes! Een weekje wintersport en een sauna hebben me echt goed gedaan! De frisse buitenlucht of de sauna, of misschien de pillen die het nu gaan doen. Voor ik weg ging had ik een gigantische bult (nog nooit zo’n grote gezien….) maar die is nu (eindelijk) bijna helemaal weg, en geen korstje of litteken ofzo, want ik móést er van mezelf afblijven, dus dat is fijn.

Eigenlijk ben ik heel tevreden zoals het nu gaat. Mijn gezicht is nu vrijwel mooi. Er zitten nog 2 kleine bultjes, en wat littekens maar die trekken ook weg. En mijn huid is echt super zacht in m’n gezicht. Ik smeer nog wel elke ochtend en avond crème anders trekt het gewoon van de droogheid. Ook m’n armen en bovenkant van mijn handen zijn nog steeds droog, maar goed. Dat is allemaal hetzelfde, inclusief de blistex die ik steeds kwijt raak…. ik koop me scheel aan die dingen…

Maar wat top zeg! Ik ben echt blij dat ik de volgende keer tegen de dermatoloog kan zeggen, já ik geloof dat het werkt! Het is nog niet helemáál weg, maar ik denk dat het zo de goede kant op gaat! Heeft wel MEGA lang geduurd vind ik… had ook wel iemand tegen me mogen zeggen denk je dan…. we zijn intussen 4 maanden verder!!! Zo zie je maar weer, het kan dus gewoon mega lang duren, maar geef niet op, want ik zie gewoon verschil! =) =) =)

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Plaats een reactie