12 weken 6 dagen

Een kort berichtje. Ik kan nog steed spreken van een verbetering. Dat betekend niet dat alles nu prachtig is etc. Want ik heb nog steeds best wel een aantal kleine plekjes op veel plekken zitten. Maar ik zie gewoon dat een hoop ‘lelijkheid’ ook paarse littekens zijn die gewoon moeten wegtrekken, wat tijd nodig heeft. 
Als ik terug denk, helemaal aan het begin. Ik durfde bijna nergens heen zonder een laag plamuur omdat het er werkelijk belachelijk uit zag. 

En nu: ik ga zónder plamuur de duur uit. Gewoon en beetje mascara. Je ziet dan nog wel wat plekjes, maar het is zegmaar acceptabel. Dus in dat opzicht, ik denk dat het werkt…….?

We blijven lekker zo doorgaan. Ben nu al bij mn 10de doosje aangekomen…. Mn droge handen gaan ook al wat beter, maar heb gewoon een totaal wat droger lichaam, maar het voelt wel lekker zacht, niet meer zo’n vettige rug. Ik wist niet eens dat dit kon 😀 jeej! 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op 12 weken 6 dagen

  1. Sisterbliss zegt:

    Hi! Super goed dat je hierover een blog bij houdt. Ik zit de afgelopen maand (sinds ik begonnen ben) als een gek het internet af te zoeken naar andere ervaringen. Ik ben benieuwd naar de resultaten tot nu! Gaat het nog steeds goed?! De afgelopen maand was voor mij echt een hel, enorme uitbarstingen gehad waar ik niet aan durfde te komen, oftewel voor mijn gevoel enorm voor schut erbij lopen… Dus een maand lang zitten kluizenaren! Nu start van de tweede maand, en ik weet niet of ik te vroeg begin met juichen maar voor mijn gevoel beginnen de ergere plekken voorzichtig weg te trekken en het begint wat ‘rustiger’ te worden. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan verlopen… Mijn derma zei namelijk dat roa beter werkt bij mannen dan bij vrouwen, en dat maakte mij nogal ongerust. Ik heb namelijk al mijn hoop op deze pil gevestigd en kijk uit naar een stress vrije zomer!

    Ik hoor het wel! Success!

    • Weet je wat het is. Je merkt zelf niet zo snel verbeteringen, omdat het zoooo langzaam gaat, en jij er steeds ‘ bij bent’, wen je ook aan de veranderingen. Dus iemand anders, ouder/vriendje, zal het eerder zien dan jijzelf. Maar, het gaat nog steeds de betere kant op. We zijn er nog niet, maar ik durf me weer zonder plamuur te vertonen, ook al zijn sommige dagen beter dan andere. Ik heb gewoon erg veel littekens (paarse vlekken) waardoor het nog steeds lijkt alsof het een hel is. Maar ook nog steeds echt lelijke bulten, maar het is wel minder dan voor deze pillen. Dus gewoon doorzetten tot het bittere eind, en na 3 maanden moet je een verschil merken denk ik. Het kan ook heel erg op en neer gaan door je hormonen merk ik. Maar uiteindelijk (je hoofd zal wel het hardnekkigst zijn denk ik 😉 ) gaat het daar ook wel weg. Moet ook wel lijkt mij als we er kurkdroog bijlopen! Haha. Dus geef niet op, en ga door. Ook al zeggen ze, ja na ….. weken moet je verbetering zien. Ik hou het op 3 maanden, want je lichaam heeft gewoon tijd nodig. Ik ben nu ongeveer 3 maanden bezig, en zie echt verbeteringen. Het is nog niet weg, maar we komen er! (hoop ik echt :P) Succes, en hou me op de hoogte! Ik hoop (en gun) het ons echt dat we een stressvrije zomer tegemoet gaan, ik ben er zooooo klaar mee, en jij vast ook.

Plaats een reactie